Houdoe en bedankt! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu Houdoe en bedankt! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu

Houdoe en bedankt!

Door: Ernst en Marinda

Blijf op de hoogte en volg Ernst & Marinda

02 Maart 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Lieve mensen,

Het zit er op. We kunnen het nauwelijks geloven, maar vanochtend hebben we online ingecheckt voor onze laatste vlucht. 04/03/2014 om 00.25 uur vertrekt onze vlucht vanaf Hong Kong naar Amsterdam.
Vijf maanden waar we zolang naar uit hebben gekeken zijn omgevlogen. We hebben prachtige plekken bezocht, leuke mensen ontmoet, elkaar nog beter leren kennen en veel gave foto's gemaakt (die we jullie uiteraard graag laten zien). Maar nu is het einde wel erg duidelijk in zicht.

Vietnam was een mooie ervaring, hoewel het verder naar het noorden behoorlijk koud werd. Kunnen we alvast wennen aan hoe het thuis is, zeiden we tegen elkaar. We lieten ons niet kennen en gingen gewoon een 3daagse tocht doen naar Halong Bay, op een boot, met zo'n beetje alle kleren aan die we bij ons hadden. Ernst was zelfs zo gek om te gaan zwemmen (nou ja, er in en eruit is een betere beschrijving).

Onze laatste week in Hongkong was het weer beter, maar een week in Hong Kong is lang genoeg. We hebben rondgereisd met de tram, boot en bus. De laatste dagen spenderen we aan foto's uitzoeken en relaxen, zodat we uitgerust bij thuiskomst gelijk wat te laten zien hebben.

We willen iedereen die ons blog heeft gevolgd, ons heeft gemaild, gefacebookd, geskypt, gebeld of via onze ouders naar ons geïnformeerd hebben heel erg bedanken. Het was fantastisch om alle berichtjes te lezen en te weten dat de mensen thuis aan je denken!

We hebben ontzettend van onze avonturen genoten en hopen het ooit (waarschijnlijk een kortere versie) nog eens over te doen. Dit was het voor nu en we hopen dinsdagochtend weer veilig in Nederland aan te komen.

Houdoe en bedankt!!

• 02 Maart 2014 - 10:03

Danielle :

Wij zijn heel benieuwd naar al die mooie foto's!
    Heb al enkele mooie voorbij zien komen :)!
    Wat zal het ontvangst overweldigend zijn dinsdag, door beide moeders :-)!
    Een goede vlucht en tot snel!!
    Xxx

• 02 Maart 2014 - 10:24

Marian:

Het zit er dus bijna echt op! Geniet van de laatste uurtjes!! Een hele goede terugreis en tot gauw!! xxx de Kramertjes

• 02 Maart 2014 - 10:38

Edwin, Lisanen En Tessa:

Hoi E&M,

Jammer dat die leuke en gave momenten juist altijd zo snel gaan (zelfs al duurt zo'n moment meerdere maanden). Geniet van de laatste momenten en: have a safe trip home!

We spreken jullie snel :-)

• 02 Maart 2014 - 12:28

Mieke:

Hallo allebei, de tijd is idd om gevlogen. Ik heb geboren van alle verslagen en foto's. Hoop het nog een keer live te mogen horen/zien.
    Voor straks: welkom thuis xx

• 02 Maart 2014 - 13:12

Karst, Marieke & Ruben:

Jammer dat het voorbij is! Maar dit neemt niemand jullie meer af! Goeie reis!

• 02 Maart 2014 - 14:41

Bianca:

Ff sparen weer en huppakee....

• 02 Maart 2014 - 18:41

Oma Van Eersel:

Hallo,

Een laatste berichtje van oma. Het zit er dus bijna op en vol verwachting klopt ons hart om jullie weer te zien en om jullie mooie verhalen te horen. Een hele goede reis en ik hoop jullie in gezondheid dinsdag weer te zien.

Liefs, oma.

• 02 Maart 2014 - 20:02

Annie:

hoi, jammer joh dat het er bijna op zit maar aan alles komt een eind en er zijn mensen die jullie graag weer terug willen zien na 5 maanden.geniet nog ff en wij wensen jullie een goede terugreis en hoop jullie gauw weer te zien. groetjes van annie sharon,tim en laura.xxx

• 02 Maart 2014 - 20:31

Jeanette Bras:

Het was mooi om julllie zo te kunnen volgen en te lezen dat het genieten voorop stond ,deze reis vergeet je nooit meer ,voor nu een goede terug reis en dan thuis ook genieten van familie en vrienden ,Groetjes Jeanette Lennart ,Kees ,Lisa

• 04 Maart 2014 - 11:04

Christine:

Lieve Marinda en Ernst, wat goed om te lezen dat jullie weer naar huis komen. Wij hebben de laatste tijd niet veel gereageerd, maar dat kwam omdat wij veel in het ziekenhuis hebben gezeten. Je hoort het nog wel van ons, hoe het allemaal zit. Er staat een kleine verassing van ons voor jullie bij jou thuis Marinda op jullie te wachten. Geniet ervan. We hopen elkaar binnen kort te spreken ok.
    Nou een hele goede reis en tot gauw lieverds xxxxxxx