Introductie duik - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu Introductie duik - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu

Introductie duik

Door: Ernst en Marinda

Blijf op de hoogte en volg Ernst & Marinda

18 September 2013 | Nederland, Hoogblokland

Het plan is om in Cairns Australie onze PADI (duikbrevet) te gaan halen. Toen Ben en Christien op bezoek waren, om te praten over reizen en uiteraard gewoon voor de gezelligheid, wam dit ter sprake. Nu blijkt dat Ben zelf erg graag duikt en thuis de mogelijkheid heeft om te duiken. Marinda had nog nooit gedoken en wilde het graag een keer proberen. Ondanks dat ze het nogal een beetje spannend vond was alles goed verlopen. Alleen i het wel nadelig dat ze altijd door haar neus wil ademen. Zo kwam ze tijdens een oefeningetje net onder water ook snel naar boven om te zeggen dat ze geen lucht meer kreeg!! Uiteraard bedoelde ze dat ze door haar neus geen lucht meer kreeg... Najah laten we hier niet verder over uitwijden:)

• 14 Oktober 2013 - 14:16

Lisanne:

Lieve Ernst en Marinda,

Vandaag is het dan eindelijk 14 oktober, de start van jullie wereldreis! Ik wens jullie heel veel plezier, geluk en succes toe. Geniet van de mooie landen, de andere culturen en natuurlijk van elkaar;) Doe vooral ook voorzichtig en dan zien wij drietjes jullie na 4 maart weer!

Liefs, Lisanne en baby De Ruijter:P

• 14 Oktober 2013 - 15:57

Yvon:

Lieve Ernst en Marinda wij wensen jullie een goede reis, eindelijk is het zo ver. We zijn heel benieuwd naar jullie reisverslagen.Groetjes ons

• 23 Oktober 2013 - 19:16

Hans En Cora:

He, E en M,

Leuk tot nu toe om te lezen en te zien wat jullie al beleefd hebben.
    Ziet er prachtig uit, er gaat een hele nieuwe wereld voor jullie open.
    We blijven jullie volgen hoor!
    Veel plezier!

Groetjes en tot horens