On our way - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu On our way - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu

On our way

Door: Ernst en Marinda

Blijf op de hoogte en volg Ernst & Marinda

15 Oktober 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal,

Even een berichtje vanuit Hong Kong. We zijn zojuist veilig geland na een vlucht van bijna 12 uur. Marinda heeft aardig wat geslapen in het vliegtuig, Ernst heeft meer films gekeken ;) Uiteraard zijn we allebei al een aantal keer gefouilleerd bij de douane en op London Heathrow moest Marinda zelfs haar hele tas uitpakken. Ze was nogal wat flesjes vergeten in plastic tasjes te doen (lees: deo, tandpasta, lippenbalsem etc.) Kleinigheidje... Toen we net wakker werden in het vliegtuig kregen we ontbijt en kort daarna gingen we landen. Het was toen 17.15 plaatselijke tijd. Dus het vliegtuig uit en net (kort na het ontbijt) weer wat gegeten. Over twee uurtjes gaan we de lucht in (21.10 plaatselijke tijd) richting onze eindbestemming, maar we zijn gelukkig nog niet reismoe. Om de tijd te doden, zoeken we toch even twee lekkere ligbedden op ;)

Jullie horen snel weer van ons! XX

• 15 Oktober 2013 - 13:28

Pa En Ma:

Hallo ernst en Marinda we zijn heel blij wat te horen van jullie ! We vliegen in gedachten mee! Ach en iets vergeten in te pakken komt bij de beste voor ! Ze gaat het nu echt nooit meer vergeten toch??? Het is goed dat jullie uitgerust aan de reis zijn begonnen dan kan je ergens tegen. Een goede reis verder en hou ons op de hoogte ! Veel liefs van Pa,Lennart ,Ma XXX

• 15 Oktober 2013 - 13:28

Bianca:

Gelijk geshopt dan zeker...nieuwe deo, tandpasta....lachen hoor!! Goede reis verder xx

• 15 Oktober 2013 - 13:47

T A Van Der Wiel En Oma:

als ik dit schrijf zitten jullie duizende meters hoog wij wensen
    verde4r nog een goede reis veel

OMA OPA

• 15 Oktober 2013 - 16:10

Marian Kramer:

Fijn dat het grootste stuk er op zit! En lekker dat het niet tegenviel! Nu nig het laatste stukje en het genieten kan beginnen! Wij genieten ook van dr stromende regen met af en toe een flinke bui

• 15 Oktober 2013 - 19:12

Marjon:

Wat fijn dat jullie nog niet reismoe zijn, respect hoor;). Succes nog de laatste uurtjes! Liefs

• 16 Oktober 2013 - 21:09

Danielle:

Haha kleinigheidje....
    Enjoy!!!

• 18 Oktober 2013 - 14:16

Teus En Teunie Schaap:

Fijn dat de reis goed is verlopen en ja het vergeten in te pakken kan de beste overkomen. Hoop dat jullie verder een hele fijne en vooral gezellige reis verder hebben. Ben benieuwd hoe het is bij de familie.
    Veel plezier en geniet ze.

• 23 Oktober 2013 - 12:39

Jeanette Bras:

een hele fijne tijd daar geniet er van ,leuk om zo te kunnen lezen hoe het met jullie gaat ,Groetjes Jeanette

• 06 November 2013 - 23:31

Nicoline Versluis:

Hallo Ernst en Marinda ik wil jullie eerst bedanken voor de kaart, want ik vind het ontzettend leuk dat je daar aan gedacht heb.ik vind jullie verslag echt leuk, ik zal het bijhouden. Verder wens ik jullie nog een hele goede reis Gr. Arie en Nicoline