Yasawa Islands Fiji - Reisverslag uit Yasawa, Fiji van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu Yasawa Islands Fiji - Reisverslag uit Yasawa, Fiji van Ernst & Marinda - WaarBenJij.nu

Yasawa Islands Fiji

Door: E & M

Blijf op de hoogte en volg Ernst & Marinda

24 November 2016 | Fiji, Yasawa

Hallo allemaal,

Nog even een berichtje voordat we alles thuis komen vertellen. Na vorige week van maandagmiddag tot donderdagochtend non-stop regen te hebben gehad in Nieuw-Zeeland waren we er een beetje klaar mee haha. We konden niet rechtop zitten in de camper en hebben vooral liggend series gekeken. Toen we het weer op Fiji bekeken zagen we tot onze grote schrik dat ze daar ook regen en onweer opgaven op de dagen dat wij er zouden zijn..

Zaterdag vlogen we 4 uurtjes en kwamen we aan op Nadi. Het was gelukkig prachtig weer. De eerste nacht verbleven we op het hoofdeiland in een backpackersresort. De volgende morgen gingen we met een ferry 4,5 uur varen naar het eiland Nacula, naar het Blue Lagoon Beach Resort. Na een wilde rit met hoge golven kwamen we aan in een paradijselijke baai. Azuurblauw water en mooie stranden. We werden verwelkomd door de locals. Onze garden villa was erg mooi. Het weer bleek gelukkig niet te kloppen en we hebben 5 dagen stralend weer gehad. We hebben heerlijk gesnorkeld, geslapen, gegeten en gedronken, gezwommen en massages genomen. Op onze laatste avond hebben we een Romantic Lobster Dinner gehad, waarbij we een tafeltje met prachtig uitzicht op de baai kregen. Het was vooral heel erg leuk, lekker vonden we het allebei niet echt. Vandaag zijn we weer teruggekomen met de ferry en we gaan zo lekker slapen in het hostel. Morgenochtend om 8 uur worden we opgehaald hier en naar het vliegveld gebracht. Om 11 uur beginnen we aan de terugreis en na een reis van zo'n 24 uur hopen we zaterdagochtend weer lekker thuis te zijn. We hebben er ontzettend van genoten en gaan snel weer sparen voor onze volgende trip!

Liefs van ons

• 24 November 2016 - 08:05

Lisanne:

Fijn dat jullie toch nog van mooi weer hebben kunnen genieten! Veel succes met de terugreis en tot gauw! Liefs van ons viertjes

• 24 November 2016 - 10:11

Mieke:

Dus het is echt zo na regen komt zonneschijn. In ieder geval een zonnig afscheid van een mooi werelddeel.
    Goede terugreis en tot ziens xx

• 24 November 2016 - 16:23

Bert En Marian:

Fijn dat jullie zo hebben genoten! Goede terugvlucht en tot snel! Xx

• 25 November 2016 - 08:51

Edwin:

Jammer van het weer in nieuw zeeland. Fijn dat het daarna mee zat in Fiji! Succes met de terugreis!